Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Saturday, March 26, 2011

Despicable ME

1. Apakah yang sedang anda lakukan 30 minit yang lalu sya main farm ville sambil chatting ngan 3 orang d FB

2. Dua jam yang lalu saya plan mau tingu movie tapi tergendala so on9.... MALAR...

3. Anda suka on9,on9.on9...

4. Minggu lepas teda perbezaan dari minggu2 yg lepas... sya on9,mandi,makan,on9,work out, on9 lagi then tido...

5. Tiga lagu yang boleh dengar berulang kali ntah... sya cepat boring so tiap2 minggu play list sya akan berubah...

6. Tiga binatang yang anda tidak suka species kucing

7. Lima fakta tentang anda. Pemarah (Working on it really), tahap kesabarann se-tebal kertas surih, ego setinggi 10 set menara berkembar petronas, Perfectionist, jenis orang yg i can but i wont... 

8. Tahun depan mungkin sya masih study d SUNWAY COLLAGE harap2 lar... Amen...

9. Saya tidak reti nak mintak maaf terutama klu kesalahan tu 50-50...

10. Saya pandai cari alasanyg sangat hebat

11. Kawan saya ada bayak katogori BFF, FWA n FE

12. Saya ada allergic pada makanan laut tapi yg pelik nya sya bleh makan sotong tanpa bengkak2... tapi klu da sentuh udang ketam.. hmm... ICU when ICU la jawab nya...

13.Saya seorang penganggur yang sangat berjaya

14. Adik saya x pernah wujud cousin bertimbun
15. Saya tidak pernah bosan ON9, kena kutuk n mengutuk

16. Bilakan kali pertama anda bercinta? tingkatan 1 tu pun accident... salah number punya kes... tapi dia baik.. tapi sya break lepas 3 bulan kami kenal... hahaha... sedih...

17. Perkara yang selalu org tak percaya tentang anda. boleh nampak ... dan lidah yg cukup panjang... utk sampai ke hujung hidung hahaha...

18. Saya rindu Makan masakan MUMMY ku..

19. Saya tak sabar mau kluar dari cengkaman ... n pindah abroad... menyampah!

20. Lima laman yang selalu anda layari. Blog, FB, sunway collage website, youtube, yahoo

21. 5 benda yg paling ingin d lakukan  1, balik kk jumpa nenek, 2. balik kl sambung blajar, 3. kurus kan badan yg terlebih cute ni (jangan segan klu mau muntah silakan) 4. kumpul bnyak2 duit (pastu nda tau mau buat apa) 5. jadi ahli criminal profiler yg paling best...


p/s : tag all followers :)

No comments:

Post a Comment